Social Media Nieuws

7 mogelijke waarden voor social media marketing die in ieder geval gespecificeerd kunnen worden

We gebruiken altijd slechte woorden. Dingen die we automatisch doen zonder daar verder bij na te denken, waarvan we van plan zijn (ooit) op te geven omdat ze niet deugen. Bent u schuldig aan het overlopen van een bepaalde hoeveelheid alcohol in uw leven? Hoeft helemmaal niet, wil dat artikel specifiek over social media marketing. Ik zal je een suggestie doen van iemand die is verkocht als marketeer, zodat je het kunt verpakken – je zult het missen – met de bewoording van een suggestie van hoogte die beter kan.

1. Behandel jouw professionele pagina’s niet als jouw persoonlijk profiel

Een groot mensen mensen beheer is het aantal opgestelde vandaag sociale media beheer. Hier zijn enkele gedachten, foto’s en favoriete muziek die online zijn geplaatst. Ze hebben Facebook-updates geplaatst terwijl ze verdrietig, blij van drones waren. Vermist is hier later spijt van gekregen, maar vermist ook niet.

Bijna automatisch dragen mensen dit gerag over naar sociale media pagina’s die ze beheren als marketeers. De omgeving staat bekend als trouwd om de verleiding te vermijden. Dit is gewoon de manier om het te doen.

Advertentie

Komt er ooit een betere klantreis? Ontdek hier de trends in klantbetrokkenheid.

zee?

Wanneer clans besloten op de sociale pagina van jouw opgemerkt volgen, doen ze dat voor de inhoud, niet omdat ze jouw vrienden zijn en om je geven

Social media marketing is niet iets vóór marketing: het is specifiek in termen van manieren en omgangsvormen. Ook ijskoud het consistentie. Wanneer clans besloten op de sociale pagina van jouw opgemerkt volgen, doen ze dat voor de inhoud, niet omdat ze jouw vrienden zijn en om je geven. Het is bekend dat we graag dezelfde inhoud willen hebben als het hoort te zijn, dat we het in de nabije toekomst willen hebben. Toen het nooit bekend was wat ze van je kon kijken, heeft het voor hen geen zin om je te folgen.

alternatief laag: Graag doen, kom met een contentplan om een ​​reden van twee woorden, conform het plan. Zie hoe dat werkt, een pak volgt een aantal problemen. Veranderd het plan, experimenten in de maand opnieuw. Voor een A/B-test. Maak kennis met de resultaten. Net als je overal anders doet. Wees voorzichtig met elk persoonlijk profiel.

2. Beperk je niet tot directe rapporten en vermeldingen

Op de meeste sociale platforms krijg je directe rapporten en berichten van je volgers. Het antwoord werd gegeven en er was een klacht. Dat zou je moeten kunnen doen als je op zee bent, memes en welke ‘evergreen content’ (de content die relevant is voor de rest) wordt geadverteerd. Dat is toch nog een leuke manier om het huis met de clans in contact te brengen?

De eerste en belangrijkste taak op sociale media is de interactie met het publiek. E-mailmarketing is het belangrijkste kanaal voor promotie. Zoals de tijd voor jouw activiteit op sociale media bekend staat, geef dan altijd vorrang aan interaction.

alternatief laag: Gebruik sociaal luisteren. Vind reviews, rapportage op forums en blogs. Reagener, commentaar commentaar, interacter. Doe mee met geprekken in Twitter-chats en Reddit discussies. Vergroot de naamsbekendheid en help jouw doelgroep door jouw sociale media pagina te verlaten en de rest van het internet te verkennen.

3. Reageer correct op negatieve feedback

Wat je ook doet en hoe goed je het ook doet, er zijn sowieso negatieve recensies. Wanneer ooit een groot opgemerkt, woord ooit gemist zelfs aangevallen door ‘trollen’ van haters. Op het werk maak je soms fouten (ook je collega’s), warvoor je verantwoordelijke bent Tegenover je pubek op sociale media. In de volgende situaties kunnen marketeers dit in paniek doen. Je negeert negatieve opmerkingen in recensies, sluit vervolgens het venster wanneer confrontaties worden vermeden, of begint een passief-agressieve relatie op Facebook.

Commentaar directe geeft de indruk dat je je niet echt hebt gekregen om wat je klanten denken, en het is niet zeker niet de indruk die ooit wil maken

Natuurlijk zijn al deze reacties verkeerd. Het verwijderen van reacties draagt ​​bij aan het probleem: mensen maakten screenshots en waren nog meer gefrustreerd en boos. Commentaar directe geeft de indruk die je je niet echt hebt gekregen om wat je klanten denken, en het is niet zeker niet de indruk die ooit wil maken. En boos is geweest, nou ja, zelfdestructiv.

alternatief laag: Omdat negatieve berichten op zijn minst zelfs nuttig kunnen zijn dan positief. Ze geven je de kans om aan de online community te laten zien dat je luistert, dat je om hen geeft en dat je je best doet om problemen op te lossen. Bovendien is hij zeker van zijn dat écht is, in positieve recensies. jij:

Etappe 1: Wees zeker dat het om ‘trollen’ gaat

Trollen zijn gemakkelijk te herkennen. Zoals het een zinloze, boze boodschap is zonder specifiek probleem met betrekking tot jouw mededeling, dat ook persoonlijk of heel vaag is: trol. Je houdt van gerust negers.

Stap 2: Reageer zo snel mogelijk

Doe altijd het beste van snelle reacties: 32% van de gebruikers van sociale media wordt binnen 30 minuten wakker en reageert. 10% wekt een reactie binnen 60 minuten. Volgens een onderzoek van NM Incite zou 33% van de respondenten een merk aanbevelen dat een snelle maar ineffectieve respons biedt, terwijl slechts 17% een bedrijf aanbeveelt dat een lange periode maar effectieve oplossing biedt.

Stap 3: Probeer het probleem door hun ogen te zien

Het kan zijn dat jouw Klanten overreageren. Van dat ze jou aanvallen voor iets dat niet jouw schuld is. Van dat ze onredelijk zijn. Maar ook dat is het geval, het is en blijft jouw taak om je het beste te doen om het probleem vanuit hun perspectief te bekijken. Zelfs dan ooit moet het niet kunnen oplossen, moet het Gevoel ooit opwerpen dat ooit het probleem zich voordoet.

Fase 4: Bied je excuses aan en los het probleem op/leg uit waarom je het niet kunt oplossen.

Praat met de klant. Doe ooit het beste om de situatie op te verloren en, dan ooit dat kunt, leg uitgebreid uit waarom. Stuur de Klant niet voor de volgende persoon – dat irriteerde mensen. Vraag zelf aan deze persoon om jou te helpen.

4. Neem jezelf niet te serieus

Allerlei verschillende soorten bedrijven staan ​​tegenwoordig op sociale media. Enkele zijn heel losjes en bedoeld om over plezier en entertainment te gaan, andere dingen hebben een stempel dat bijna koninklijk of elitair is. Hoe dan ook, de toon van het gesproken op sociale media moet veranderen. Sociale media daarentegen, niet voor gebruik. Het ontstond voor vrienden. Hoe chic en serieus je merket is, zoals altijd, om het te promoten via sociale media, dan moet je de ‘chique’ vergeven.

alternatief laag: Schrijf op een vriendelijke op informele wijze. Ik hou van sommige dingen die ervan zijn gemaakt en die het niet waard zijn om te hebben. Ja, dat kan echt.

5. Wees niet kleinzoon court op zelfpromotie

Daarover hebben we het al een beetje gehad: het is Belangrijk om prioriteit te geven aan interactie met mensen boven zelfpromotie. Maar dat is niet alles. We communiceerden social media marketeers met de clans, maar in de verkoop tussentijd spamden we teen hen met slechts één inhoud, deals en verhalen. Het werkt niet dat het niet echt werkt op sociale media.

alternatief laag: Verander eerst je houding. Uw social media pagina’s zijn geen platform voor directe verkoop. Ze zijn een plek voor waardevolle content, wedstrijden, quizzen en andere vormen van entertainment. Ze bestaan ​​om een ​​community op te bouwen.

Zoals altijd via social media wil verkopen, probeer dan eens social selling. Dat is wanneer er op sociale media hot leads zijn die niet bewust merken dat een product wordt aangeboden (met een zekere mate van opzegtermijn).

6. Geef niet te snel op

Social media marketing is de enige manier om alles bij te houden. Marketeers maken Facebook- en Twitter-accounts, plaatsen foto’s en reageren op de lange termijn en toch grote de community Langzaam. De nauwe grote nautische en het website-/blogverkeer blijft hetzelfde. En dan geven ze de sociale media op, of huren ze een andere persoon in voor de baan (en dan nog eens een andere). Van de strategie wordt veranderd en de focus verschuift naar een andere werkwijze.

alternatief laag: De beste ‘groeihack’ voor social media marketing is consistent. Het is niet erg waarschijnlijk dat jouw post of zelfs je zelfs achter-de-deurs video jou duizenden nieuwe volgers in een dag zal brengen. Als jouw volgers groeien, het al een goed teken – blijf doorgaan.

Probeer ook echt te experimenteren met sociale media. Probeer te adverteren op sociale media, maak een woord met wat je doet, probeer nieuwe platforms. Als vuistregel geldt dat 80% van het genomen SMM-plan moet worden betaald als dat het geval is en 20% van nieuwe experimenten.

7. Maak kennis met de resultaten

Het meten van de resultaten van jouw social media spaningen wordt in het eenvoudig gezegd. En het is niet oud 100% duidelijk hoe je dat moet doen. Als gevolg hiervan zijn er een aantal marketeers die de hoogte van het idee boven de hoogte van het werk willen doen.

alternatief laag: Dat hangt natuurlijk af van jouw doel. Maar het houden van elk resultaat en dus zorgen over de cijfers zijn belangrijk. Belangrijker nog, let op what de groei heeft hyped/geïnitieerd, want zo beslis je over de strategie. Hier staan ​​veel gedetailleerde gidsen over hoe de ROI van social media gehaald kan worden.

conclusie

Concreet: vergeet niet wat sociale media zijn voor de staat. Personeel en doel gebruik sociale media verhogen helemmaal niets met elkaar te maken. Maar je mag nu ook niet te formeel zijn op jouw pagina’s. Probeer vanishing tactieken uit en ontmoet de resultaten om te zien wat werkt en wat niet. SMM wordt niet eens beschouwd als het lijkt, zie niet in het begin. U, doe ooit het beste om deze fouten niet te maken – ze kunnen ooit gesprekken kosten.

Gerelateerde Artikelen

Back to top button