E-commerce Nieuws

Wereldwijd tv-deck E-commerce omarmt tv

De analyse wordt in 2015 en 2020 verwacht in de TV-bestedingen van DTC-bedrijven in de vijftien onderzochte landen met middelgrote zee in verdubbeld zijn. Van der Voort: ‘Ok, daar draait de FAAAM-technologie om (Facebook, Amazon, Alphabet en Microsoft), de bijzonderheden van de DTC-sector, tv-rossen meer ingezet als communicatiemiddel en als belangrijke aanjager voor je grote strategie. ‘

‘Neem in Nederland de tv-bestedingen gestaag toe’

Van der Voort: ‘Wat Nederland betreft speelt voor DTC-bedrijven de wet van de remmende Voorsprong. In Nederland is er lange tijd een hoge internetpenetratie in het land, het grootste aantal vooraan een verdubbeling van de achtste. De grootste van Nederland van 2018 tot 2020 is +16%. De grootste grote landen in Afrika waren Amerika, Canada, Tsjechië, Brazilië en Colombia.

Belangrijkste belangrijke lessen van het Global TV Deck

  • De beste voorwaarden van DTC-bedrijven aan tv groeien van jaar tot jaar. Verwacht in de vijftien geïntensiveerde landen de tv-bestedingen van DTC-bedrijven 2015 tot 2020 Meer dan dubbeld.
  • DTC-bedrijven passen zich helemaal aan de wens aan van de consument.
  • DTC-bedrijven vertrauwen data- en analysetechnieken voor uw mediastrategiebeslissingen.

‘Hoog bereik van tv draagt ​​bij aan effectiviteit’

Het gemiddelde aantal tv-zenders in 2020 was 94,7%. Het weekpercentage is 89,2% en het dagpercentage is 69,3%.

Schermkracht
Screenforce (Ster, ORN, Ad Allicance en Talpa Network) is de Nederlandse tv-marketing organisatie met de rol van adverteerders in mediabureaus en zij helpen met de beste reclame rondom premium video content. Screenforce verstrekt informatie via tv en andere premium videoplatforms, biedt diensten aan aan adverteerders en kantoren en houdt zich bezig met de zorgen van de Screenforce-deelnemers op het gebied van public affairs.

DTC-analyse is hier en download update beschikbaar van tv wereldwijd hier.

Gerelateerde Artikelen

Back to top button