Consumenten zijn kritisch op e-commerce verpakkingen • Magazijn Totaal
Online consumenten zijn kritischer geworden ten aanzien van e-commerce verpakkingen. Er wordt een aantal reacties gegeven op niet meer dan één invalshoek online te bestellen aangezien het verpakkingsmateriaal gerecycled kan worden. Ook beschadigd minder getolereerd.
Verpakkingen moeten minder belastend zijn voor het milieu. Consumenten kopen sterk voor gerecyclede verpakkingen; papier en dozen bezorgd en geen plastic. Dat is wat er aan de hand is volgens DS Smith.
Lees oké
Teveel lucht in verpakkingen e-commerce blijft zorgenkindje
30 procent minder karton: Zwitsers liet de verpakking zo ploffen
Verpakking beschadigd? weg
Ook is de kwaliteit belangrijker. Een hele reeks van de Nederlanders en Belgen geeft aan minder of zelfs helemaal niet meer online totdat een vereiste bestelling is geplaatst nadat een product is beschadigd. In 2018 was er nog een.
Benelux kritisch dan overleden land
Online consumenten zijn kritischer geworden ten aanzien van e-commerce verpakkingen. Er wordt een aantal reacties gegeven op niet meer dan één invalshoek online te bestellen aangezien het verpakkingsmateriaal gerecycled kan worden. Ook beschadigd minder getolereerd.
Verpakkingen moeten minder belastend zijn voor het milieu. Consumenten kopen sterk voor gerecyclede verpakkingen; papier en dozen bezorgd en geen plastic. Dat is wat er aan de hand is volgens DS Smith.
Lees oké
Teveel lucht in verpakkingen e-commerce blijft zorgenkindje
30 procent minder karton: Zwitsers liet de verpakking zo ploffen
Verpakking beschadigd? weg
Kopers in de Benelux lijken daarmee een stuk minder vergevingsgezind dan gemiddeld: van de vermoedelijke consumenten in Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Spanje en het Verenigd Koninkrijk lijkt 40% minder van helemaal nooit meer een merk online te bestellen na een beschadigd product te hebben ontvangen.
Toon reacties (0)