Social Media Nieuws

CZ en Dr. Martens, eerste adverteerder in de nieuwe commercials van Snapchat

Snapchat presenteert de eerste advertentiepartners voor adverteren. Dit is het nieuwe videoadvertentie-aanbod van Snapchat op het sociale platform. De video’s die niet kunnen worden overgeslagen, die zes seconden duren, kunnen worden bekeken tijdens de Snapchat-shows. Het nieuwe advertentieformaat is geïntroduceerd op het beursplatform in Nederland en wordt beheerd door CZ en Dr. Martens testte eerst.

Volgens Snapchat zet CZ Commercials zich in voor het dochtermerk Just, een zorgverzekeraar waarmee de verzekeraar zich wil richten op Gen Z. John Gerritse, Sales Manager bij CZ, ziet de eerste resultaten als positief: “We weten dat video’s die niet kunnen worden overgeslagen meestal goede resultaten voor ons oplevert. Toen we hoorden dat Snap ook commercials in Nederland zou hebben, waren we erg enthousiast. De eerste resultaten laten zien dat we door middel van advertenties met succes de boodschap kunnen overbrengen dat Just een slimme verzekeringsmaatschappij is voor een Generation Z-publiek – wat uiteindelijk leidt tot een positief resultaat op bedrijfsniveau. ​

Gerelateerde Artikelen

Back to top button