E-commerce Nieuws

De 100 bedrijven ontmoetten de beste digitale e-commerce ervaring

Met andere woorden, er zijn verschillende behoeften en organisaties die worden geïdentificeerd als de best mogelijke digitale ervaringen, online, mobiel of via de tablet. Deze bedrijven productaanbod naadloos te later aansluiten op de wensen van klanten en zorgen voor een soepele afhandeling in het aankoopproces.

Consumenten gebruiken steeds vaker het online kanaal om zich te oriënteren op producten en diensten, en om hun aankopen te doen. Als het sterkste aantal online kanalen wordt geïllustreerd: in 2020 zal de Nederlandse e-commercemarkt met meer dan € 25 miljoen stijgen. c biedt online digitale mogelijkheden voor meer informatie: het biedt consumenten de mogelijkheid producten en diensten te vergelijken, ze aan te creëren wane het hen gericht en de levering van producten en diensten tot in de puntjes te plannen.

Voor bedrijven het een nieuwe winkeltijdperk, waarin klanten torenhoge verwachtingen hebben. Ze gaan ervan uit dat een website intuïtief, snel en logisch is, een naadloze omnichannel-ervaring biedt, en dat het digitale kanaal in al hun winkel en after service wensen.

Benchmark voor digitale dominantie

Welke bedrijven zeiden dat hij de beste was in het hoogste niveau van toezicht dat hij maakte? Met de resultaten van de gerelateerde ‘Digital Dominance Benchmark 2020′ valt nog te bezien dat het grootste deel zal verdwijnen in de digitale eigenschappen conform de gestelde eisen. Terwijl sommige bedrijven kunnen bouwen op hun hoge digitale e-commerce volwassenheid – ze sterk op thema’s als website, sociale kanalen, online video, zoekmachine-optimalisatie en apps – lopen andere weer hopeloos achtste. Ontmoet naar aanleiding van de online gerichte consumptie van de bedrijven links laat zien.

Zee in 300 grote delen voor de benchmark op de lus genomen. Een overzicht van de 100 bedrijven de beste digitale clantervaring biden (drie Voorlopers per sector):

Financiële sector

Banken: ING, Rabobank, ABN Amro
Fintech: Tikkie, MoneyYou, Bux
Verzekeraars: ANWB, Aegon, Nationaal Nederland

Kleinhandel

Luxe producten: Massimo Dutti, Michael Kors, Hugo Boss
Modebedrijven: H&M, De Bijenkorf, Adidas
Cosmetica & verzorging: Rituals, L’Oréal, Aveda
Non-food detailhandel: Ikea, Marktplaats, Hema
E-commerce: Bol.com, Zalando, Coolblue

Eten & drinken

Eten & Drinken: Heineken, Tony’s Chocolonely, Campina
Supermarkten: AH, Lidl, Jumbo

energie

Energie & noten bedrijven: Eneco, Green Choice, Essent
Olie & gas: Shell, Akzo Nobel, BP

vacatures

Vluchten: KLM, Ryanair, EasyJet
Vliegvelden: Schiphol, Düsseldorf Airport, Eindhoven Airport
Hotels & vrije tijd: Marriott, NH Hotel Group, Ibis
Reisorganisaties: Booking.com, Tui, NS

zich zorgen maken

Farmaceutica: Merck, Janssen, Abbvie
Zorgverzekeraars: De Friesland, Zilverenkruis, VGZ

andere sectoren

Automobiel: Mercedes-Benz, Tesla, Volkswagen
Werk: Indeed, Randstad, Young Capital
Keukenapparatuur: Bosch, Siemens, Miele
Open diensten: Politie, Gemeente Amsterdam, Overheid
Telecom: Ziggo, Tele2, T-Mobile

Volgens Martin Hermsen, partner bij Sia Partners in de verantwoordelijkheid voor het project, bevindt zich in het digitale tijdperk van de online volwassenheid en de consumerende energie van ooit. “In een veranderend landschap willen we niet vergeten dat we ons geen zorgen hoeven te maken over consumptie. Je zult merken dat het product in het gebouw zit, gedigitaliseerd in de wijken, de beste manier om dit te doen is door te registreren dat de grootste in de toekomst succesvol kan zijn.”

Gerelateerde Artikelen

Back to top button